منتديات لا تعذبني وإلا...
مرحبا بك زائرنا الكريم ان كنت مسجل لدينا فتفضل بالدخول وان لم تكن مسجل فنتشرف بانضمامك لأسرتنا الإداره,,,
مرحبا بك زائرنا الكريم ان كنت مسجل لدينا فتفضل بالدخول وان لم تكن مسجل فنتشرف بانضمامك لأسرتنا الإداره,,,
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ناااااار تعالى شوف

كاتب الموضوعرسالة
أبو أحلام
مشرف منتدى النكت والألغاز
مشرف منتدى النكت والألغاز
أبو أحلام

ذكر عدد المساهمات : 42

نكت ناااااار تعالى شوف Empty
مُساهمةموضوع: نكت ناااااار تعالى شوف   نكت ناااااار تعالى شوف Icon_minitime1الإثنين سبتمبر 07, 2009 11:40 am

نكت من الاخر موش اى كلام

>

>واحد صعيدي عاوز يفجر نفسه بين اثنين اسرائيلين عمل بروفا قبل يوم

>

>اثنان صعايدة بيلعبوا شطرنج الأول قالوا: قتلتلك الحصان فأستأذنه الثاني ثوانى و لما رجع قاله : سممتلك البهايم كلها

>

>واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللى بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولى بيها ......ورماها على جيشه

>

>واحد حرامى سرق باب من واحد مسطول ...... فالمسطول قعد يجرى ورا الحرامى ... فقام الحرامى حاطط الباب فى نص الشارع وجرى ....فالمسطول وقف عند الباب وقال له افتح يا جبان

>

>اتنين مساطيل قاعدين وبعدين فى جنازة معدية عليهم ... وعلى نفس الطريق فى عربية نقل جاية بسرعة فائقة ..... فالجنازة تركت الميت وجريت .... وفجأه العربية ضربت فرامل وتفادت الجنازة ..... فالمسطول قال لصاحبه تصدق .. الميت ده انكتب له عمر جديد

>

>مذيع تيليفزيون حب يقلد مفيد فوزى ويثبت ان الصعايده أذكياء

>عمل برنامج مسابقات واستضاف 3 متسابقين صعايده وسأل الأولانى:- مين اللى انتصر فى الحرب العالمية الثانية الحلفاء ولا ألمانيا النازية؟-- الحلفاء طبعا. التفت إلى الثانى وسأله:مين اللى كسب فى آخر ماتش للفرقتين؟ الأهلى ولا الزمالك؟- الأهلى.لا صحيح باين علينا ظلمنا الصعايده، طب نسأل الصعيدى التالت:تفهم ايه من اجابات السؤالين اللى فاتوا؟ ان ألمانيا النازيه والزمالك هيصفوا على التالت والرابع

>

>واحد بيقول لمراته تيجي نعمل جمعيه.اديكى كل يوم بوسه واديكى جنيه !قالتله ماشى. جه على اخر الشهر لقى معاها تسعين جنيه.قالها ايه ياوليه انا مشبديكى كل يوم بوسه وجنيه

>قالتله ماتسكت مش ابو هيثم جارنا دخل بنفرين.

>

>مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي

>

>واحد بيحب واحده اجوز اختها.. ليه؟ عشان يشوف حبيبته كل يوم

>

>واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

>

>واحد بيستهبل اتجوز وحده بتستهبل ، خلفو واد ... أول ما أتولد نفسه فيها ميت

>

>تلميذ بيقول للابله بتاعته انا بحبك يا ابله وعاوز اتجوزك فردت عليه الابله بس انا ما باحبش الاولاد الصغيرين قالها خلاص وانا أصلا موش مستعجل على الاولاد

>

>واحدة بتسأل أمها : هو بابا بيعرف يعوم؟؟ فقالتلها:بتسألى ليه ؟؟؟ قالتلها أصلى سمعت

>بابا بيقول للشغالة أنا غرقان فى حبك
مع تحيات أبوأحلام

نكت ناااااار تعالى شوف
صفحة 1 من اصل 1